TRÖTTA DAGAR


Vi har en riktigt mys-vecka denna veckan jag och min lilla grabb. Vi har knappt rört oss ur soffan förutom dÄ vi gÄtt pÄ promenader. SÄna veckor behövs ibland, framförallt dÄ förra veckan kÀndes sÄ intensiv - vi var verkligen uppbokade varje dag dÄ! Och vÀdret Àr verkligen pÄ vÄr sida, det Àr grÄtt och blÄsigt, perfekt chill vÀder. Nu ska vi se till att se klart alla sÀsonger av the Walking Dead!
Den roligaste planen vi har den hÀr veckan Àr att trÀffa Anna och hennes lilla a imorgon i Malmö. Köpa kaffe och promenera barnvagn. Kanske att jag köper lim till min limpistol dÄ jag ÀndÄ Àr i stan, jag fÄr aldrig tummen ur att göra det online. Vi laddar upp inför morgondagen helt enkelt med mer mys i soffan. Det kan knappast bli gosigare Àn en liten bebis i famnen! 
#1 - - Emelie:

SĂ„na veckor behövs absolut 😍sĂ„ fina ni Ă€rđŸ€

Svar: <3
Bunny