VÅR/VINTER


Åh, igĂ„r hade vi sĂ„ fint vĂ€der hĂ€r i Lund! Jag var ute flera varv i trĂ€dgĂ„rden, det var sĂ„Ă„Ă„ varmt i solen! Trippade runt i det varma och mjuka grĂ€set som vilken sommarmorgon som helst. Jag försöker fundera pĂ„ och förestĂ€lla mig hur trĂ€dgĂ„rden kommer att se ut nĂ€r trĂ€den börjar knoppa och blommorna börjar blomma. Det var sĂ„ torrt hĂ€r i sommras sĂ„ jag minns inte att jag lade ner sĂ„ mycket tankar dĂ„ pĂ„ hur trĂ€dgĂ„rden ser ut. Jag planerar att ordna ett stort insektsparty hĂ€r med goda vĂ€xter, en bi-bar och insektshotell sĂ„ smĂ„ningom. 

Idag har jag inte gjort mÄnga knop ska jag berÀtta. Idag har det inte varit sol och sommar. Bara dimma och vinter. Vi Äkte ivÀg och storhandlade och det Àr vÀl typ det. Tog en lÄng dusch och sÄ har jag lagat rödbetsbiffar av formbar fÀrs. TÀnkt en massa idag har jag ocksÄ gjort. PÄ vad jag ska sÀga imorgon nÀr jag ringer lÀkaren, pÄ vad jag ska hitta pÄ nu för tiden, pÄ hur jag förhÄller mig till min nya vardag. KÀnner mig fortfarande lost, men det Àr vÀl ocksÄ det jag ska försöka rÀtta till, hitta hem igen. 
#1 - - svatantrya:

Allting ordnar sig pÄ nÄgot vis. Fokusera pÄ dig nu sÄ kommer resten av sig sjÀlv. Skickar mÀngder av styrka och kramar <3

Svar: <3
Bunny

#2 - - sara:

Insektsparty lÄter roligt ha ha:)
Har just flyttat till lÀgenhet och lÀmnat trÀdgÄrd, vÀxthus mm bakom mig. Kommer verkligen sakna det i sommar. Men fÄr nöja mig med balkongen tillsvidare.

Svar: Man kan ju göra supermycket med balkong ocksÄ, hoppas det blir mysigt! ^_^
Bunny