MY DREAM SHOES


Ett av mina mÄl för Äret var att shoppa mindre till mig sjÀlv, för att lÀra mig hantera min shopping samt för att kunna bygga ett hus, och jag mÄste sÀga att sÄ hÀr 6 veckor in pÄ Äret sÄ har jag varit riktigt duktig pÄ det. Jag har köpt en kjol och sÄ har jag köpt de hÀr skorna. Skorna var verkligen ingenting jag behövde, dÀremot sÄ Àr det en typ av sko jag har letat efter sÄ lÀnge. Jag har hittat de perfekta skorna!

Det Ă€r ett par boots i fusklĂ€der, med lĂ„g men Ă€ndĂ„ tydlig klack, och perfekt form pĂ„ tĂ„n, inte för rund och inte för spetsig. De Ă€r tillrĂ€ckligt höga i skaftet för att det inte ska bli en glipa mellan byxslutet och skon, de har dragkedja samt snörning och de sitter tight mot foten och blir inte stora och klumpiga. VegangrĂ€dden pĂ„ veganmoset Ă€r den lilla silverkanten vid tĂ„rna. SÅ - HIMLA - FINA! MĂ€rket Ă€r New Look och jag hittade dem pĂ„ Zalando. 

Jag ser sĂ„ mycket fram emot nĂ€r snön försvinner, och jag ska bĂ€ra dem frĂ„n mars - november, de kommer vara sĂ„ fina bĂ„de till brallor, lĂ„nga och korta kjolar. Åh jag Ă€r sĂ„ nöjd verkligen! 
#1 - - Mirano:

Oooooh, sÄ fina! Blev ju bara lite sugen pÄ att bestÀlla hem ett par Ät mig sjÀlv ^^