VÅR LÄGENHETSANNONS

För den som Àr nyfiken ligger nu Àntligen vÄr lÀgenhet ute för försÀljning! Jag delar lite bilder men vill ni se annonsen i sin helhet sÄ kika in hÀr vet jag! Vi slet som galna för att fÄ till det nÄgorlunda och reslutatet blev vÀl helt okej. Jag var inte hemma vid fotograferingen men Mr Handsome löste det bra tycker jag. Jag undrar dock hur ljuset var med tanke pÄ hur redigerade bilderna Àr. NÄvÀl, bara nÄgon vill köpa lÀgenheten Àr jag supernöjd! 

 
#1 - - Abra:

Älskar att se mer av lĂ€genheten! VĂ€ldigt fint! Hoppas ni fĂ„r den sĂ„ld snabbt och med bravur sĂ„ ni kan fokusera allt pĂ„ nya hemmet! Ska bli sĂ„Ă„Ă„Ă„ spĂ€nnande att se!! ❀

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag tycker att det ser underbart ut, men det Àr ju sÄ roligt att flytta ocksÄ!! Jag hoppas att det gÄr riktigt riktigt bra :D

Svar: Taack :D
Bunny

#3 - - Mirano:

Superfint ju!! Den fÄr ni nog sÄld pÄ en gÄng tror jag! ^^