VECKAN SOM GÃ…TT

Denna söndag tänkte jag dela med mig av lite bilder från min vecka, eftersom jag inte vloggat så kul och ordentligt den här veckan. Just nu känner jag mig både omotiverad och motiverad på samma gång? Så svår känsla att förhålla sig till, haha! Jag har massa idéer och saker jag vill skriva om men får liksom inte ut dem på papper... 
 
Mornarna har varit mörka och dimmiga - I love it!
 
Jag har spenderat några timmar denna veckan med att påbörja ett fotoalbum till Anna och Björn med foton jag tog på deras bröllop, det var så kul! Jag har helt klart för få fotoalbum i min ägo - inte ett enda faktiskt!
 
Min fina nya outfit jag köpte i fredags, sååå nöjd! Det känns inte alls som min stil men jag gillar det? 
 
Jag har blivit lite väl obsessed med Cheryl Blossom och Riverdale, jag erkänner det. Men titta bara så fint! Skulle gärna vilja köpa hela hennes garderob då serien väl tar slut (usch hemska tanke!)
 
En del av utsikten jag har stått och kikat på under veckan då jag jobbat som kontorskoordinator.
 
Hur glad blir man inte då man ser det här? Jag är så nyfiken på Peppermint Candy Cane och kan inte vänta på att det ska närma sig December så jag kan köpa dessa produkter - ååh så mysigt!
 
Provade denna tröjan under min shoppingtur i fredags, vet inte om jag vågar denna röda färgen? Tröjan var såå mysigt och jag har inte kunnat sluta tänka på den, men vill verkligen inte köpa något som bara kommer att bli liggandes. Vad tror ni? 
 
Min vecka har varit väldigt bra faktiskt, hoppas er också har varit det :)  
#1 - - Annaaaanas:

Är så himla glad över fotoalbumet, det är så himla fint!! TACK!! <3

Svar: Hihi <3
Bunny