2018's HALLOWEEN PARTY

HAPPY HALLOWEEN PEOPLE!
Tänker att vi kör igång dagen med en bildbomb från Halloweenfesten i lördags! 

Makeup and outfit done! Mitt smink blev över förväntan faktiskt! Jag är ju inte sådär speciellt grym på att sminka mig och bär ju sällan mer än mascara liksom, men blev himla nöjd med detta ändå! Hade inte övat innan eller så heller. 
 
Me and my Pokémons redo to hit the party!
 
Helt klart festens snyggaste kostymer! Så imponerad, de hade sytt och byggt allting själva!
 
Födelsedagsbarnet himself här i sin andra kostym för kvällen. När vi kom var han en spooky Lord och när vi gick var han en Dinosaurie. 
 
Lämnade lite flyers lite varstans om någon skulle behöva mig, liksom. 
 
När klockan blev tjugo i tre så gav jag och min lilla sköldpadda upp och knatade tillbaka till hotellet. Sedan var klockan plötsligt tjugo över två när jag klev ur duschen haha, hade helt glömt att klockan skulle ställas om den natten! 
Som jag skrev i söndags så var jag inte helt in the right place för att slappna av och ha en helfestligt kväll, men den var bra fin i alla fall! Alla bilder är inte mina, några kommer härifrån och härifrån. Har/ska ni fira Halloween iår? 
#1 - - Annaaaanas:

Riktigt cool outfit, du lyckades verkligen :D <3

Svar: Tack! :D
Bunny