BOW DOWN FOR QUEEN BEE

AlltsĂ„ lördagen. Vart ska jag ens börja? Vilken dag! Som jag hade lĂ€ngtat efter denna dagen! Ända sedan vi nĂ„ddes av nyheten att BeyoncĂ© och Jay Z skulle gĂ€sta Köpenhamn har jag lĂ€ngtat! Att se BeyoncĂ© Ă€r en sĂ„ sjukt amazing upplevelse. Det Ă€r sĂ„ empowering och bara sĂ„ sjukt jĂ€vla hĂ€rligt att ryckas med och leva sig in i musiken! 

Vi började vÄrt Àventyr med hamburgare pÄ Centralen i Malmö. Jag har aldrig Àtit pÄ VigÄrda förut men de har faktiskt en helt ok vegansk hamburgare, och deras sötpotatispommes is to die for. Eventuellt de godaste jag Àtit!

Sedan hÀngde vi med alla andra entusiastiska fans pÄ tÄget över till Köpenhamn! Det gÄr verkligen inte att ta miste pÄ att alla som kommer med tÄgen den hÀr dagen ska till konserten, alla gÄr i en lÄng formation bort till arenan. NÀr vi började nÀrma oss sÄ stod det lite folk varstans och delade ut smÄ lappar, och det visade sig vara djurvÀnner som ville inspirera andra att Àta veganskt, liksom the Queen herself gör! Kul ^^ 

Det var sÄ himla fint vÀder och eftersom vi var tidiga och ÀndÄ hade sittplatser sÄ hÀngde vi kvar utanför med varsen drink. Sen knallade vi upp upp upp upp allra högst upp i arenan, stod i kö till toalett och ytterligare drinkar i en halvtimme till, innan vi vÀl slog oss ner pÄ vÄra platser rakt framför scenen! AlltsÄ det syns nog inte hur extremt högt upp vi Àr haha, jag var rÀdd att jag skulle ramla ner senare dÄ jag skulle dansa.
 
 Men det gjorde jag inte, och tur var vÀl det! Jag hade inte velat missa detta för nÄgot annat i hela vÀrlden! Det var sÄ sjukt himla bra! Vad annat kan man förvÀnta sig liksom? Det var inte lika mycket show och hÄll igÄng som pÄ hennes Formation Tour, men nu delar hon ju plats med sin man sÄ det blir som ett annat upplÀgg. Men Äh. AlltsÄ Äh. Beyoncé! 

Kan inte riktigt bestÀmma mig vad som var bÀst...
Flawless Àr ju alltid Flawless. Baby Boy och Crazy in Love Àr tvÄ stora favoriter. Kombinationen av Jay Z's Clique och Bey's Diva funkar sÄ sjukt bra. Mest empowering var nog Ring The Alarm och Don't Hurt Yourself dÄ jag och syrran fick applÄder av publiken runt omkring oss efterÄt pga hur vi levde oss in i musiken haha.. Men okey, Sorry Àr bÀst av alla!
#1 - - Annaaaanas:

Åh Kims chips Ă€r sĂ„ himla goda!

Svar: Aldrig provat innan, det var det enda som fanns pÄ arenan haha!
Bunny