T I S D A G

Hej! Det blev ju inte alls mycket till uppdatering igÄr. SÄ kan det vara! Jag sitter just nu fast i en orubblig "förkylning". AlltsÄ en sÄn dÀr man inte vet Àr förkylning eller bara inbillning. Jag har haft ont i halsen, men liksom inte ont i halsen? Varit snorig men inte fÄtt nÄtt resultat alls av att snyta mig, det hÀnder liksom ingenting. Jag kan liksom andas med nÀsan no problemo, men nÀr jag pratar sÄ lÄter jag sÄ extremt tÀpt i nÀsan, var kommer det ifrÄn? Jag Àr trött och matt i huvudet, mina öron Àr ömma och det liksom ringer i dem. 

Bara gav upp helt igÄr. Har kÀnt mig trött och ur fas sedan jag kom hem frÄn Las Vegas nu. Det Àr sÄ olikt mig. För nÄgra Är sedan blev jag aldrig sjuk, vad har hÀnt nu? Det gör mig sÄ himla irriterad, bara bryt ut förkylningshelvete and be done with it liksom!

Allt jag hade ork till igÄr var att Äka och veckohandla och sedan laga mat. Jag fick i alla fall i mig ett ordentligt mÄl mat! MÄste börja Àta bÀttre igen, mitt mÄende kan helt Àrligt bero pÄ att min mage Àr ur balans ocksÄ. IgÄr blev det fuskpinnar av tofu, kokt potatis, babyspenat, gröna Àrtor och en lime/vitlökssÄs pÄ iFraiche. 

Nu ska jag fÄ i mig min frukost, chiayoghurt och bÀr och sedan ska jag ta mig igenom dagen. Det hÀnder verkligen inget roligt pÄ jobbet sÄ jag vet redan nu att det kommer bli segt. Borde just go with the flow men det Àr en annan slags stress att kÀnna att man bara sitter av tiden.

Uuuuuuh heja Bunny vakna upp nu!