SUNDAY BUMDAY

Hej godmorgon! Jag har precis kommit hem frÄn gymmet efter ett sjukt tugnt booty-pass! Jag vet inte vad som hÀnde, men jag trÀnade i en timme, sÄ lÀnge brukar jag aldrig köra! Jag Àr sÄ himla förvÄnad eftersom jag somnade sÄ sent igÄr och tÀnkte att jag kommer aldrig orka med att gymma imorgon. 

Men det gick ju uppenbarligen hur bra som helst, trots trĂ€ningsvĂ€rk i hela kroppen frĂ„n passet tidigare i veckan, samt arm-passet i fredags och mage/rygg jag körde igenom hĂ€r hemma igĂ„r. Imorgon blir vilodag! Är verkligen helt slut nu... Jag hĂ„ller pĂ„ att lĂ€gga om mina pass just nu, jag kĂ€nner att jag stĂ„r still i min trĂ€ning och inte utvecklas sĂ„ mycket som jag önskar, och sĂ„hĂ€r sĂ„g mitt pass ut idag:

UppvÀrmning tio minuter med motstÄnd pÄ crosstrainer
Glute kickbacks i maskin 12x3
Squats med gummiband 12x4
Benpress 12x3
Glutes i Hyperextension 12x3 (den hÀr alltsÄ haha)
Avslut: dropset i hipabductor 

Det var pÄ darrande ben jag tog mig hemÄt ska jag sÀga, och det kÀndes som det tog en kvart att ta sig upp för alla trappor och in i lÀgenheten haha!

Nu vÀntar jag pÄ att min sjusovare till sambo ska vakna sÄ att vi kan Äka och handla. DÀrefter Àr planen att fota lite till bloggen, fota lite fler plagg att göra mig av med, samt laga ett gÀng matlÄdor inför veckan! Hur ser er söndag ut?
#1 - - Annaaaanas:

Heja heja, du Àr sÄ duktig med din trÀning!

Svar: Tack, du med <3
Bunny