MITT HOTELLRUM

SÄ, jag befinner mig just nu i en öken i USA och det har regnat i tvÄ dagar. Just my luck! Hade varit sugen pÄ att promenixa en bit pÄ gatorna ikvÀll och kolla pÄ fotÀnen vid Bellagio, men det fÄr bli senare i veckan! Vet inte om jag uppskattar en fontÀn i regnet, samt att jag inte vill bli sjuk pÄ riktigt!

SĂ„ jag hĂ€nger pĂ„ mitt hotellrum ikvĂ€ll! Hoppar i mjukisar, gĂ„r ner och köper chips och kanske lite souvenirer och presenter parkerar mig sedan framför Netflix! Wiho! Det Ă€r ok! Även om man Ă€r i Vegas Ă€r det ok att pausa och sĂ€ga stop! 

SÄ hÀr ser mitt hotellrum ut! Det Àr inte ett av de bÀttre hotellrummen jag bott pÄ under mina resor, förvÄnande nog eftersom övriga hotellet Àr sÄ lyxigt och glammigt, men det Àr ju helt klart ett bra rum!

SÀngen Àr fantastiskt mjuk, samt Àr alla kuddar dunfria! Jag sover sÄ himla bra i den hÀr sÀngen, och det Àr jag vÀldigt tacksam för! Ett minus Àr att bÄde lampknappar och eluttag Àr placerade vÀldigt lÄngt frÄn sÀngen sÄ vaknar man upp mitt i natten Àr det en sjukt jobbig process att tÀnda lampor och hitta telefonen haha!

Ett annat minus Àr duschen. Herre gud vi mÄste prata om duschen! Nummer ett; duschmunstycket Àr fastmonterat i vÀggen. Totally fine. Om det inte vore sÄ att det sitter sÄ himla lÄngt ner pÄ vÀggen! Man fÄr nÀstan stÀlla sig i brygga för att kunna tvÀtta hÄret!

Nummer tvÄ; man mÄste sÀtta pÄ och ta av vattnet utanför duschen, eftersom man mÄste spola igenom allt kallvatten som finns i hela vÀrlden för att nÄ varmvatten, och dÄ givetvis gÄ samma vÀg tillbaka för att stÀnga av duschen. Behöver jag sÀga att jag fick en chock och skrek högt? 

Nummer tre; vattenstrÄlarna Àr sÄ sjukt hÄrda sÄ man fÄr mÀrken pÄ kroppen. AJ.
#1 - - Annaaaanas:

Det Àr absolut helt okej att sÀga stopp och ta en paus, starkt av dig att göra det <3
Tycker att ditt hotellrum ser jÀttefint ut och jag mÄste erkÀnna att jag skrattade nÀr jag lÀste om duschen. Allt ska inte vara lÀtt ;p

Svar: Skitdusch! Var tvungen att anvÀnda den igÄr ocksÄ hahaha har verkligen dragit mig för att göra det haha!
Bunny