MÃ…STE SLUTA STRESSA


Ja det är ju lika bra att börja pyssla på Halloween kostyment samt köpa in julklappar. Snart är även detta året förbi! Tiden går så sjuukt fort! Har lite svårt att ta in att jag redan varit i Las Vegas och att snart har jag kommit hem från Barcelona också. Jag gick och väntade sååå länge på Las Vegas men det är över sedan länge nu! Och hur kan det redan vara dags för Barcelona, jag kom ju nyss hem från Berlin?
 
Jag känner mig stressad. Helt ärligt. Hur kan livet gå så fort? Jag tycker ändå inte att jag gör någonting, jag jobbar och sitter sedan hemma. Jag far inte runt överallt hela tiden, jag känner att jag får ut mycket av min fritid, och inte bara jäktar med saker hela tiden. Ändå känner jag mig helt slut och uppe i varv jämt. Jag måste lära mig att varva ner lite iår. 

Jag tror det sitter mest uppe i mit huvud. I mina tankar är jag stressad jämt. Ångest och oro hit och dit, planera, förutsätta och avsluta saker i huvudet långt innan de har hänt. Jag måste bli bättre på att slappna av och släppa grejer. Jag funderar på yoga? Är det någon av er som har erfarenhet av det? Är det något som man får ut lika mycket av hemma själv eller lär man gå en kurs? Båda? Help plz!
#1 - - Abra:

Är precis likadan, jag stressar genom allt. Hatar det.

Svar: Så himla dåligt.. måste börja leva i nuet men det är hela tiden något framför en som man måste planera för, vilket gör att man missar allt som händer runt omkring en :(
Bunny

#2 - - Jamie Karlsson:

Jag kör Yoga with adriene på youtube. Älskar hennes videos och hennes sätt att få en att slappna av och andas samtidigt som man får ett roligt yogapass.

Svar: Ska kolla in hennes kanal, tack så mycket!!
Bunny