UPDATE

Hello! Godmorgon! Hur är läget? Här har det varit tyst ett tag upptäckte jag! Jag har verkligen helt stängt av allt som jag inte hinner med att fokusera på just nu. Bara vilat heeela helgen. Hängde i soffan hela lördagen och tog en fika med Annabanan i söndags.

Och igår flög jag till Barcelona!

So now, let the madness begin! Jag började min dag med att kliva upp en timme tidigare än vad jag egentligen behövde, för jag tänkte helt fel då jag ställde klockan igårkväll. Så trött redan. Men det kommer bli bra! Excited för att se vad som händer idag! Hörs senare!
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Omg, barca! Vad frääänt!

Svar: Älskar Barcelona!
Bunny

#2 - - Abra:

Skönt att du tog tiden att bara vila. Du är så duktig du. Ha det bäst i Barcelona, hoppas allt går toppen!!! ❤️

#3 - - Annaaaanas:

Hoppas du får en awesome tid i fina Barcelona! <3