T I S D A G

Hej kompisar! Hur Àr lÀget med er idag? 

Jag började min tisdag med ett lÀkarbesök. Inget konstigt alls, det Àr ett av mina uppföljningsbesök efter mina operationer som jag gör i alla fall tvÄ gÄnger om Äret. Allt sÄg bra och fint ut och inga nya monster hittades denna gÄngen heller dÀr inne i magen och det kÀnns ju jÀttebra! Men man blir ju lite nervös och lite stirriga och sÄdÀr innan nÀr man ska ta sig ivÀg till sjukhuset och hur ball Àr det att ligga dÀr i den dÀr stolen i 45 minuter och de klÀmmer och drar i en, sÄ jag kÀnner mig helt matt nu. 
 
 Men jag fick hummus till lunch, jag har en mango i min vÀska och jag tror jag orkar ta mig igenom ett magpass hemma i vardagsrummet ikvÀll haha. Kanske hÀmta ett paket? Kanske skicka tillbaka nÄgra fler paket? SÄ osugen pÄ att gÄ ut och gÄ i Malmö om kvÀllarna nu förtiden sÄ jag drar mig gÀrna för att lÀmna lÀgenheten dÄ jag vÀl kommit hem för dagen. Planerar att börja gymma pÄ jobbet igen och sedan Äka raka vÀgen hem... 

Oh well! Nu vÀntar nÄgra timmars jobb!