DAN FÖRE DAN FÖRE DAN

Hej vÀnner, hur har ni det i julstöket? Nu Àr det bara tvÄ dagar kvar till julafton. Jag vet inte varför jag alltid rÀknar ner, julen varar ju sÄ mycket lÀngre utöver julafton. Julafton Àr ju ÀndÄ över sÄ himla fort ÀndÄ. Jag försöker alltid att inte fokusera hela julen pÄ julafon dÄ jag tycker det Àr slöseri med tid att gÄ och vÀnta pÄ nÄgot som ska hÀnda. Det Àr över sÄ fort. Det gÀller med allt egentligen. Det Àr bra att se fram emot saker men det Àr viktigt att leva i nuet ocksÄ, tiden gÄr för fort. 

Ok, sÄ hÀr "djup" var inte tanken att jag skulle vara idag, haha, men nÄvÀl. Idag har det inte hÀnt sÄ mycket hÀr hemma. Spenderade förmiddagen i soffan innan vi for in till Lund för att fira min farbror pÄ hans 50-Ärsdag! Det blev en massa bus, vegansk smörgÄstÄrta och mÀngder med julmust. Som sig bör den 22 december.

Nu ska jag ta igen mig lite i soffan innan jag ska göra lite mer julmat. Mycket mat krĂ€vs för mĂ„nga lĂ„nga dagar med familjen haha, jag tror jag Ă€r fullbokad till pĂ„ torsdag med familjemiddagar och grejer. Födelsedagsfiranden varvas av julmiddagar. Phew! Tur att man har semester sĂ„ man hinner vila mellan varven.Â