FOREVER AGAINST ANIMAL TESTING

Idag Àr det tyvÀrr djurförsökens dag! Liksom mÄnga andra tema-dagar sÄ passar man pÄ att uppmÀrksamma ett problem. För min del Àr i alla fall djurförsök nÄgot av ett problem. Djurförsök Àr speciellt nÄgot vi Àr vÀldigt emot hÀr hemma och vi har demonstrerat hela eftermiddagen!

Det Àr ju helt omöjligt att försvara djurförsök nÀr man har de hÀr ulltussarna hemma och man vet att andra smÄ kaniner, tillexempel utsÀtts för helt galna experiment. Forver against animal testing!

Jag tÀnkte prata mer om detta imorgon, just nu ville jag bara visa mina arga och bestÀmda fluffisar! 
#1 - - Annaaaanas:

Guud vad söta bilder!!! :D <3
Against animal testing!

Svar: Ja, dom blev sÄ arga igÄr nÀr vi pratade om djurförsök sÄ de ville göra sina röster hörda ^_^ <3
Bunny

#2 - - Mirano:

Sötnosarna dÄ!
Katterna hÀr hemma Àr ocksÄ arga över alla dessa djurförsök, sÄ arga att dem igÄr morse vÀlte en vas med tulpaner som stod pÄ köksbordet!

Svar: Jag hade gjort detsamma!!
Bunny