W H A T

AlltsÄ jag förstÄr inte det hÀr alls. Hur Àr dessa outfits nÄgra av modeveckans bÀsta? Jag stÀller mig denna frÄgan varje dag, flera gÄnger om dagen; vad Àr det för fel pÄ vÀrlden? 

Ni som följt min blogg ett tag vet ju att det viktigaste för mig och mina outits Àr att det matchar. Jag Àr just nÀstintill besatt av att matcha och fÀrgkoordinera. Att blanda flera olika fÀrger skulle aldrig falla mig in. Att blanda flera olika mönster skulle aldrig falla mig in. Att blanda flera olika stilar i ett, som dÄ dessutom inte ens matchar i fÀrg och mönster, skulle aldrig falla mig in. Liksom jag skrev igÄr att kaos i köket blir kaos i huvudet pÄ mig, sÄ gör outfits som dessa kaos i huvudet pÄ mig. Hur Àr nÄgot av det hÀr snyggt? Jag förstÄr ju sÄklart att min stil inte Àr den snyggaste och att flera inte hÄller med mig heller, men mÄste det vara sÄ hÀr extremt? Vad menar man med sÄna hÀr outfits? Vad vill man? 

Behöver jag förklara mig mer? Jag tycker det hÀr förklarar allt. Detta Àr helt hysteriskt och kul, egentligen!
#1 - - Svart-Stina:

Jag gick precis in och kollade pÄ "Jag klÀdde mig fult pÄ Stockholm Fashion Week för att se om jag skulle bli street style-fotad". Haha, helt sanslöst :)

Svar: Helt galet!!
Bunny

#2 - - Annaaaanas:

Hahah omg

#3 - - Grodan:

Haha! Morgonens skratt! Det ena Ă€r ju vĂ€rre Ă€n det andra.. Jag förstĂ„r mig inte pĂ„ det 😂

Svar: Haha! Jag förstÄr verkligen inte! Gjorde inte inlÀgget för att vara elak eller sÄ, jag bara whaaaat?!
Bunny

#4 - - Mirano:

Ahahaha what?!

Svar: Menart!
Bunny