#VARDAGEN

Som jag skrev tidigare idag var planen idag att diska och fixa i köket och sedan gÄ och gymma. Jag kom inte sÄ himla lÄngt som till gymmet, för det var verkligen kaos i köket! Ja, ni kan fÄ se hÀr nedan pÄ bilden. Jag hatar nÀr det Àr sÄ hÀr hemma. Hatar hatar hatar! Om jag fÄtt bestÀmma sÄ skulle mitt hem alltid se sÄ dÀr Instagrammigt ut. Ni vet kliniskt rent och alla detaljer pÄ de rÀtta stÀllena. Helt enkelt för det blir kaos i mitt huvud nÀr det Àr rörigt. Jag ser mig som en strukturerad person som behöver ha alla saker pÄ var plats, och absolut inte spretigt och rörigt. Jag har liksom inte tid eller ork att ta in och processa det i huvudet liksom. 

SÄ idag tog jag tag i disken fast det inte Àr min uppgift, men Mr Handsome Àr inte hemma ikvÀll och kan ta hand om det. Vi har vÄra olika uppgifter hÀr hemma som vi Àr överens om men ibland kommer vardagen emellan och man hinner inte med sina sysslor och dÄ fÄr man hjÀlpas Ät, det Àr helt okej. Jag hjÀlpte för att slippa en panikattack som skulle gÄ ut över och sabba stÀmningen för oss bÄda, haha! 

Det kĂ€nns verkligen sĂ„ mycket bĂ€ttre nu. Har hĂ„llt igĂ„ng sedan klockan fem dĂ„ jag kom hem, och diskat och tömt och fyllt maskinen, vĂ„ttorkat alla ytor och tömt bordet frĂ„n allt skrĂ€p. Vart kommer allt detta skrĂ€p ifrĂ„n?! Har ocksĂ„ stĂ€dat hos kaninorna samt i badrummet nĂ€r jag Ă€ndĂ„ var igĂ„ng! Men nuuuu, nu har jag en omgĂ„ng nachos i ugnen och guacamolen Ă€r klar och jag Ă€r redo för Biggest Loser, tjoho!!Â