DETAILS OF YESTERDAY

KÀnde mig sÄ fin igÄr i min senapsgula klÀnning och mina smÄ boots, men hann aldrig ta en outfitbild. DÀremot knÀppte jag lite detaljbilder dÄ jag vÀntade mellan bussarna pÄ alla olika hÄll och kanter igÄr!

Jag har verkligen tappat det hÀr med outfit bilder pÄ bloggen, och det Àr nÄgot jag verkligen saknar! Ska se till att fÄ ordning pÄ det nu inför hösten, hösten som Àr outfitsens högtid med alla olika lager pÄ lager och vackra höst och vinterplagg! Stickade tröjor, koftor, knÀstrumpor, boots, hattar, bikerjackor och kappor och fluffiga halsdukar. YASSSSS. Alla som vill se mer outfits rÀcker upp en hand!
#1 - - Abra:

Finaste fÀrgen nu i höst! Superfin klÀnning!!

Svar: Eller huuuur!
Bunny

#2 - - Saga:

*rÀcker upp handen* :D

Svar: Woho!
Bunny

#3 - - Annaaaanas:

RĂ€cker upp en hand đŸ€š

#4 - - Mirano:

*rÀcker upp tvÄ hÀnder* Jag behöver inspiratioooon!

Svar: Jag meeed, jag tror det Àr mitt nuvarande problem :(
Bunny