ATLETHIC SUNDAY

AssÄ kolla stilen pÄ den hÀr kaninen! Var fÄr han allt ifrÄn? Han Àr sÄ himla töntig! 

Jag trodde jag lade undan en godisbit som de brĂ„kad om pĂ„ sĂ€kert avstĂ„nd men icke dĂ„! Den lilla lyckades till och med hoppa upp i hyllan för jag hittade henne sedan nöjt gosandes i kudden, haha! Jag Ă€lskar mina smĂ„ djur! Jag Ă€lskar alla djur! De förgyller verkligen vardagen SÅ mycket! 

Idag har vi bara tvÀttat och stÀdat sÄ kaninbus var det minsta man kunde begÀra för en roligare dag. Nu Àr jag superduper hungrig sÄ ska lÀmna fluffisarna och tilllaga lite middag samt lunchlÄdor. Jag Àr sÄ opepp pÄ att gÄ till jobbet imorgon, why? 

#1 - - Anna Munkhammar:

AlltsÄ jag dör vad gullig!!

Svar: Kan inte hÄlla mig för skratt dÄ jag ser dessa bilderna, haha!
Bunny

#2 - - Annaaaanas:

SĂ„ söööt 😍

#3 - - Annaaaanas:

SĂ„ söööt 😍

#4 - - Mirano:

SÄ galet söt ju!! <3