ALMOST DONE

Tröttaste tjejen i stan? Eventuellt kanske. Vaknade upp med sÄn sjuk smÀrta i magen imorse, sÄ illa sÄ att om jag inte viste bÀttre sÄ hade jag trott att min blindtarm höll pÄ att ge upp. Det kanske den gör, vad vet jag, den Àr dock inte i min kropp sÄ. 

Googlade lite (vilket man ju inte ska göra) och det enda jag kan komma pÄ Àr Àgglossning? Det stÀmmer med min NC app att den ska vara runt nu. KÀnner ni smÀrta vid Àgglossning? Ibland kan jag kÀnna som en molande mensvÀrk, men nu var det mer som att nÄgon stack en kniv i min mage och vred runt. Eller liksom tog stryptag runt Àggledaren. Sjukt weird. Det har gÄtt över nu, vilket mÄnga sa att det brukade göra efter nÄn timme dÄ jag googlade symptomen haha. 

I dunno. My body is about to give up. Sitter inne i vÄr business area och vilar mina fötter pÄ den fluffiga heltÀckningsmattan. Ska snart ut och promenera pÄ resten av utstÀllningen tÀnkte jag. En och en halv dag kvar! Go go! IkvÀll ska vi ha vÄr sista riktiga middag och dÄ gÄr vi Äter till det superdelicious vegan burgar placet pÄ centralen!