SUPER SUNDAY

Guu' vilken mysig dag jag har! Helt tvÀrtom frÄn igÄr dÄ det bara regnade Ängest över mig trots solskenet utanför fönstret. Idag har det regnat non stop men jag kÀnner mig tip top! 

Vi beslöt oss för att gÄ pÄ festen igÄr! Tillslut fick jag mer Ängest över att behöva tacka nej till en av mina bÀsta vÀnners trettioÄrs fest och vi hade fixat sÄ mycket med presenten som jag gÀrna ville överlÀmna, samt att sÄ mÄnga andra hÀrliga mÀnniskor skulle dyka upp under kvÀllen. Vi sminkade oss och drog pÄ oss de svartaste klÀderna vi hade i garderoben, köpte med oss lite mat och hÀngade kvar halva natten.
 
Det blev verkligen supermysigt. Jag valde att inte dricka sĂ„ mycket sĂ„ jag vaknade upp pigg och frĂ€sch imorse. Sedan dess har jag redigerat en outfit video, tittat pĂ„ Netflix samt gjort en laddning matlĂ„dor som jag Ă€r sĂ„ sjukt pepp pĂ„ att Ă€ta! Älskar att prova nya recept! Antingen blir det kaos eller sĂ„ blir det kalas. Jag har precis gjort en vietnamesisk nudelsallad och det luktar verkligen sĂ„ gott! Lite senare ska jag göra piroger innan jag slĂ€nger in dagens middag; plĂ„tmat! 

Jag Ă€r inte pepp pĂ„ en ny arbetsvecka, Ă€ven om jag vet att tempot kommer lugna sig mot mitten av veckan. Är dock pepp pĂ„ att trĂ€ffa Annabanana igen eftersom vi inte trĂ€ffats i veckan, samt lillasyster. Och pĂ„ att trĂ€na! Jag tror att min lilla "förkylning" Ă€r pĂ„vĂ€g bort! 

Hur som helst, jag hoppas ni har en bra söndag och gör bara saker som fĂ„r er att mĂ„ bra sĂ„ att ni orkar med kommande vecka! ❀