EVENINGS

Nu har jag fĂ„tt titta till min lilla kanin och nu kĂ€nns allt mycket bĂ€ttre. Hon Ă€r lite trött men skuttar Ă€ndĂ„ omkring och hon Ă€ter gĂ€rna lite godis. Lilla tjejen ❀

Beslöt mig för att gÄ och hÀmta det dÀr paketet i alla fall. Det blev en mysig promenad istÀllet! Jag Àr sÀllan ute och gÄr i omrÄdet dÀr jag bor pga det har nÀmnts som "ett av Sveriges mest utsatta omrÄden" och det kÀnns onice liksom, men det blir verkligen en helt annan vÀrld dÄ man gÄr nÄgra hundra meter Ät ett annat hÄll Àn dÀr man brukar! Det blandas fina lÀgenhetshus med sjabbiga lÀgenhetshus med smÄ radhus och större villor. Bara pÄ andra sidan vÀgen finns massor med smÄ söta hus och det var riktigt mysigt att gÄ dÀr nÀr mörkret lade sig och det lös ur alla fönster och det luktade till och med gott, ett hus stekte svamp tror jag haha!

NÀr jag kom hem igen sÄ hjÀlpte Wookis mig att packa upp paketet förstÄs. More clothes! Nu har jag satt mig ner i soffan med min snygging och lite ny god BCAA i smak av cola lime. Ska slösurfa lite innan jag somnar. SÄ slut nu. 
#1 - - Annaaaanas:

Va skönt att lilla Tofu mĂ„r bra 😊