O N S D A G

HEJ HALLÅ! Vilken dag! Jag har Ă€ntligen fĂ„tt sova lite och tillsammans med fikan igĂ„r med Annabanana  kĂ€nner jag nu att jag har massor av energi! Perfekt en dag som denna, det Ă€r verkligen full rulle idag.

Imorse fick vi VIP besök pÄ kontoret, av sjÀlvaste HM Kung Carl XVI Gustaf. Hur tokigt? JÀttehÀftigt faktiskt. Vi var uppe frÄn vÄr kÀllare och tjuvkikade lite pÄ honom. HM och en del andra viktiga personer frÄn Kunliga Ingenjörsakademin var pÄ ett kort besök. Tjusigt!

Sedan har dagen verkligen bara rullat pÄ. Nu Àr det lite mer Àn en timme innan jag fÄr gÄ hÀrifrÄn. LÀngtar haha. Min goa lilla pappa kommer och hÀmtar mig och sÄ ska vi bygga en möbel igen, tjohoooo!

 
#1 - - Annaaaanas:

Du ger mig energi đŸ–€
Hahah sĂ„ coolt med kungen 😜

Svar: Haha lille kungen!
Bunny