HOGWARTS

IgÄr trillade det in ett mystiskt paket hos oss pÄ kontoret, bara adresserat till vÄr avdelning. Vi öppnade med ganska lÄg förtjusning och förvÀntade oss ett gÀng USB kablar eller liknande i paketet. Men ut kom ett brunt stort vadderat kuvert med mitt namn pÄ! 

Inuti lÄg ett litet brunt paket med rött snöre och ett handritat kort! Till mig! FrÄn min lilla Cheeseball i London! För ett tag sedan sÄg jag en liten video pÄ facebook om att PrimarkaffÀr (tror det var pÄ Ofxord Street) i London har bytt sitt sortiment till ett helt Harry Potter sortiment pÄ just den butiken. Jag skrev pÄ skoj att hon kunde köpa hela butiken och skicka till mig. Och det gjorde hon. NÀstan.

En liten kuvertvÀska i "bok"form trillade ur det fina lilla paketet. SÄ himla gulligt! Man kan dölja kedjan i vÀskan eller bÀra den pÄ axeln. Den Àr i svart med gulddetaljer om ni inte ser det pÄ bilderna hoho. 

Den Àr verkligen hur fin som helst och jag Àr sÄ tacksam! Vilken överaskning och vilken vÀn! JÀttefint!
#1 - - Emnitus - Mode :

fin den var

ha en bra kvÀll
kram

Svar: Vist Àr den :)
Bunny

#2 - - Annaaaanas:

Åh va fin 😍