SOM SNÖVIT. TYP

Åkte fort hem och svidade om efter jobbet till ytterligare ett nytt plagg. En fantastisk lĂ„ngkjol i kanske tusen fĂ€rger och dessutom olika mönster! And I love it! Eventuellt lite lĂ„ng för en kortis som mig, men det Ă€r inget min magiska symaskin inte klarar av. NĂ„gon gĂ„ng i framtiden. SĂ„ himla fint det hĂ€r snapchatfiltret matchade bĂ„de min klĂ€nning om min inredning i hallen dessutom! KĂ€nner mig som Snövit hĂ€r i min lilla miniskog haha, Ă€ntligen! Snövit var min största prinsessdröm nĂ€r jag var liten, att bo i en stuga i skogen med alla djurena. Aaaaanyway. Maten lagas och jag fixar lacket pĂ„ klorna och sĂ„ planerar vi morgondagen. En ledig torsdag mĂ„ste utnyttjas till max! 
 
#1 - - Anna Munkhammar:

Vilket gulligt filter. Kanske borde skaffa snapchat igen. Men varför kan man inte ha lÄng kjol nÀr man Àr kort?

Svar: Oj, jag formulerade mig nog lite konstigt, jag menar att kjolen liksom Àr för lÄng och jag mÄste sy upp den. SÄ jag inte trampar pÄ den ^^
Bunny

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Du har alltid sÄ tjusiga mönster pÄ klÀderna och massa fÀrg :D :D Fantastiskt <3

Svar: Haha! Inte alltid faktiskt, jag bÀr egentligen mest svart! Bara nu pÄ sommaren jag vill ha fÀrger och mönster. Fast fortfarande mest svart haha!
Bunny

#3 - - Annaaaanas:

Fina Bunny! ^^