LÖRDAGAR

Hej gomorron kompisar! Idag Àr det lördag! Eftersom igÄr var det fredag! Hade en ganska sÄ hÀndelselös fredag faktiskt. En ganska sÄ lugn arbetsdag som innehöll lunch med gamla kollegor pÄ nÄgon liten kinesrestaurang inne i stan. Sedan veckohandling och filmmys med den stora och den lilla grabben. 
 
Idag vaknade jag upp till strÄlande solsken och tÀnkte YASSSS ska ut och promenixa sÄ jag fixade frukost till oss, kletade in mig i solkrÀm och slÀngde mig sedan ut med solbrillorna i högsta hugg. Det var nice, i tio minuter, sedan var solen putsvÀck bakom en massa moln. Fortfarande vÀldigt varmt ute men inte sÄ nice att promenixa. SÄ jag gick hem igen.

Nu tvĂ€ttar jag och sambon kaninsĂ€krar vardagsrummet, Ă€ntligen! MyskvĂ€llar i bekvĂ€ma möbler med kaninis! Hur mysigt?! I eftermiddag hoppas jag solen vill kika fram igen, dĂ„ ska vi in till Lund och fira min lilla kusin som blir tjugo Ă„r, tjoho! Wookie har hjĂ€lpt till att pyssla ihop ett grattiskort, ni ska fĂ„ se senare!Â