HAUL - SOMMARKLÄNNINGAR

GodkvÀll kompisar! Ligger pÄ mage hÀr i sÀngen och hÄller ett vakande öga pÄ lille kaninen. Han Àr hemma och hyfsat pigg efter operationen. Mest groggy dock. SÄ skönt att allt gick bra, jag var vÀldigt nervös över detta faktiskt! 

Det blev ingen trÀning idag. MensvÀrken sabbade allt. Har kommit in i en period med mycket dÄligt fokus pÄ trÀning, trivs inte alls med det. Jag blir oerhört rastlös och har svÄrt att somna om kvÀllarna eftersom kroppen inte Àr trött och avslappnad. Har jag tur kan jag trÀna lite lÀtt imorgon! LÀngtar verkligen! 

 Avslutar den hÀr dagen med min senaste youtube-video! Det Àr en liten sommar-haul med min senaste shopping. Fick hem sÄ mycket fina grejer, men jag ska erkÀnna nu i efterhand att jag mÄste prova nÄgra plagg lite mer innan jag bestÀmmer mig för om de passar eller ej. Hoppas ni gillar videon! LÀnkarna till nÀstan alla plagg finns i infoboxen till videon. Godnatt finisar :*
 


 
#1 - - Annaaaanas:

Massa fina klĂ€nningar 😍

Svar: Jaaa ^_^
Bunny

#2 - - Mirano:

Men ge mig din garderob kvinna!

Svar: Kom och hÀmta darling <3
Bunny