H E J

Dagens humör: Är nog rĂ€tt glad, det Ă€r trots allt fredaaaag och jag tror att jag börjar Ă„terfĂ„ min normala balans i kroppen!

Dagens mÄende: Trött. Den hÀr Ängestgrejen ligger fortfarande kvar som ett stort tryck över bröstkorgen. KÀnner mig sÄ matt liksom. Men det blir klart bÀttre dag för dag!

Dagens borde: Skriva ner den dÀr jÀkla listan som Àr min arbetsbeskrivning till vÄr nya japanska chef men jag palalalalallar inte. 

Dagens frisyr: Det vanliga, en liten tofs mitt pÄ huvet.

Dagens smink: Ögonbryn och ögonfransar, haha. 

Dagens klÀdsel: Jag har mina rosa kostymbrallisar, ett svart linne och svart lÄng kofta, samt mina fulsnygga silver loafers. 

Dagens planer: Överleva arbetsdagen. Veckohandla. Köpa en extern hĂ„rddisk. Kanske ett par nya ballerinaskor. Party party!

Dagens materiella vill ha: Fortfarande den dÀr gula klÀnningen jag bloggade om igÄr.

Dagens fundering: Vad ska vi tvÄ och lille kaninen hitta pÄ pÄ misdommar egentligen? 

Dagens beroende: Att dricka vatten, jag Àr sÄ himla törstig? Redan satt i mig en liter.  

Dagens trÄkigaste: Att jag fortfarande inte mÄr bra. Uuuuh paniken försvinnnnnn

Dagens lÀngtan: Att fÄ bada i havet!

Dagens superlÀngtan: Semester! Vet inte nÀr Àn, men jag lÀngtar efter den!

Dagens lÄt: Den hÀr myslÄten, som ni dessutom fÄr en fin dansvideo till. 

#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

vilken hÀrlig musikvideo till myslÄten! :D

jag hoppas att du snart mÄr lite bÀttre <3

Svar: Eller hur, jÀtteduktiga dansare! Taack <3
Bunny