F R I Y A Y

Dagens fÀrg Àr rött! Jag Àr sÄ trött pÄ att frysa pÄ jobbet sÄ jag tog en lÄngÀrmad tröja i ett ganska tjockt och tungt material pÄ mig idag för jag tÀnkte det skulle hjÀlpa. Jag ska mest sitta still idag (vad jag vet just nu, man vet aldrig vad posten tar med sig vid tio!) sÄ jag tÀnkte det kunde bli mysigt. Nu sitter jag hÀr med min lÄngÀrmade tröja, en stickad kofta pÄ det samt halsduk och fryser. JÀttemycket. 

Men det Àr freeedag! Hur glad? SÄ glad! IkvÀll ska jag göra ingenting! Det stÄr som vanligt vilodag pÄ schemat och trots att jag inte trÀnat sÄ mycket denna veckan (pmsmonster) sÄ ska jag lÄta det förbli en vilodag. Tror jag. Haha! Jag tÀnker mig en plÄt ungsbakad potatis och grönsaker var till mig och min sambo till middag ikvÀll och en liter guacamole och sen har vi vÀrldens bÀsta fredag tror jag! Vad gör ni ikvÀll kompisar?

Bonusbild pÄ dagens face (jag Àlskar det hÀr filtret!!):