DEN HÄR VECKAN HAR JAG

x gÄtt och lagt mig klockan nio varje kvÀll för att gÄ upp strax efter fyra varje morgon! 

x
anmÀlt restaurangen pÄ jobbet till konsumentverket eftersom de erbjuder vegetariska rÀtter, trots att de innehÄller mjölk och ost och dÀrför borde marknadsföras som lakto-ovo-vegetariskt. 
 
x anvÀnt bananskal för att behandla min hy och bli av med finnar. man gnuggar helt enkelt sin rentvÀttade ansikte med insidan av ett banana skal. Det blev snabbt en vÀrmande och stickande kÀnsla i ansiktet. Man kan tvÀtta av efter en stund eller sova med det pÄ ansiktet under natten!
 
x köpt sÄ himla mycket nya trÀningsklÀder! Till mitt försvar sÄ mÄste jag göra mig av med en hel del slitna och trasiga grejer nu!
 
x hamnat efter Ànnu mer i mitt arbete för saker bara fortsÀtter rulla in och jag hinner inte med!
 
x lÀngtat sÄ himla mycket efter sommaren och vÀrmen!

x dansat mig yr till den hÀr lÄten:

 
Â