DAGENS OUTFIT

IkvÀll ska vi pÄ fest hos lilla Anna! Ni som har lÀst min blogg lÀÀÀÀÀnge kommer sÀkert ihÄg Anna. Jag gör det knappt. För vi bÄda har nÀmligen varit sÀmst pÄ att hÄlla kontakt fast vi bor i samma stad(!?). Senast vi trÀffades var pÄ min födelsedag för ett Är sedan. AlltsÄ det Àr ju kaos. Men fasen alltsÄ ni vet, ibland bara kommer livet ivÀgen. För mig var det skitjobbigt liv som kom ivÀgen men för henne betydligt bÀttre. SÄ Àr det! 

KvÀllen till Àra hade jag klickat hem en fin svartvitrandig klÀnning frÄn Asos. I know right, som om jag behövde fler. Men Postnord Àr sÀmst och kunde inte leverera trots att jag betalt extra och gjort diverse leveransval. SÄ det fick bli en rosa klÀnning istÀllet. Som ett litet tuggumi. Eller Baby Spice, satsar pÄ Baby Spice! Ah det blir nog bra. Blir nog fin i alla fall ^^