CHAOSCAKE

Guuu' jag Àr sÄ trött, och börjar bli sÄdÀr stressad sÄ att jag glömmer bort saker. Inge bra. Jag hoppas verkligen att arbetstempot har lugnat ner sig lite dÄ jag kommer tillbaka frÄn London, annars fÄr jag nog ta semester igen haha. Hann i alla fall med att fÄ hÄret fÀrgat (ser ut som en galning idag med fÀrg över hela pannan haha) och min citroncheesecake bakad. TvÄ tredejdelar i alla fall, fick kliva upp klockan fem för att fixa den sista delen av kakan för jag orkade bara inte fortsÀtta dÄ klockan var elva igÄr kvÀll! Ni ska fÄ receptet senare dÄ vi provsmakat den. Jag har köpt chokladbollar som back up om cheesecaken blir chaoscake istÀllet haha! 

Outfirren Àr det samma som vanligt nu för tiden. BekvÀm tisha, leggings och mjuka gÄr som pÄ moln-sneakers. Det Àr bÀst sÄ. Idag vÀntar mer lagerarbete, fasen alltsÄ, mÄste bli klar idag! Under tiden jag jobbar kommer Tokio Hotel spelas pÄ repeat i öronen, herre guuuu' bara en vecka kvar till konserten nu, tjoho!