BACK TO BOOTYDAY

What a day! Kan inte komma överens med att det Àn sÄ lÀnge bara Àr onsdag? Den hÀr veckan har varit sÄÄ lÄng! Det har verkligen varit stressigt att komma tillbaka till kontoret, vilket ni kanske mÀrkt pÄ min fortsatta frÄnvaro hÀr. 
 
IgÄr kvÀll tyckte jag det var en bra idé att trÀna innan jobbet. Det tyckte jag inte imorse haha. Jag sov vidare och bestÀmde mig för att gÄ ikvÀll istÀllet, vilket jag gjorde! Efter ett varv pÄ stan för stt krama om bestie som Àntligen flyttat tillbaka till Malmö igen sÄ traskade ner till gymmet! 
 
Jag har saknat det sĂ„ mycket! Är inte sĂ„ stressad över att ha missat sĂ„ mycket trĂ€ning, men kĂ€nns fint att se att det finns lite muskler kvar! Tog det försiktigt sĂ„klart och gick bara igenom fem olika övningar, men det kĂ€nns! Benen Ă€r sĂ„Ă„ tunga. Om det hade kommit en dinosaurie nĂ€r jag gick hem hade jag aldrig kunnat springa ifrĂ„n den. 
 
Nu vĂ€ntar lite havregrynsgröt och vĂ„ra nya favis pĂ„ Netflix, Grand Designs dĂ€r de bygger hus. Vill ocksĂ„ ha hus!Â