20 FRÅGOR EN ONSDAG

1. Är du social? Bara nĂ€r det passar mig, vilket Ă€r vĂ€ldigt sĂ€llan. Trivs bĂ€st sjĂ€lv!

2. Vilken Àr din favoritglass? Vegansk chokladglass i alla dess former! NÀr jag var yngre var mina favvosar kaktus, viol och citron!

3. Vilken Àr din favoritefterrÀtt? BjörnbÀrspaj!

4. Tycker du om kinamat? Nja... inte sÄ jÀttemycket kanske, men Àr som vegan och glutenintolerant ganska sÄ begrÀnsad nÀr det kommer till kinamat.

5. Tycker du om kaffe? Tycker om doften av nybryggt kaffe. Tycker mindre om doften frÄn en person som druckit tjugo koppar innan klockan Àr tvÄ pÄ eftermiddagen, haha! Dricker inte kaffe sjÀlv heller. 

6. Vad dricker du till frukost? Juice eller té!

7. Tycker du om att mysa/kela? Det Àr typ det enda jag gör!

8. KÀnner du nÄgon med samma födelsedag som din? Ja, en person faktiskt!

9. Vill du ha barn? Fortfarande inte, nej. 

10. Kan du nÄgra andra sprÄk Àn svenska? Engelska förstÄs. Och sÄ jobbar jag pÄ min japanska. 

11. Har du nÄgonsin Äkt ambulans? Nej. 

12. Föredrar du hav eller bassÀng? Hav, alltid <3

13. Vad spenderar du helst pengar pÄ? TrÀningsklÀder verkar det som mitt konto svara pÄ det i alla fall. Och mat! 

14. Vilket Àr ditt favoritprogram pÄ tv? LyxfÀllan, alltsÄ hjÀlp. SÄ bra. Och korkat samtidigt. Att det ens behöver finnas liksom. 

15. Vad har du för ringsignal? Tror det Àr Beyoncés Formation som spelas upp nÀr (om) nÄgon ringer till mig.

16. Vad har du nÀrmast dig just nu som Àr rött? En liten tub med handkrÀm som Àr guld för mina fortfarande sÄ trötta vinterhÀnder. 

17. Flirtar du mycket? Haha nÀ. Har aldrig gjort faktiskt :o

18. Gillar du böcker och vilken var den senaste boken du lÀste? Jag gillar Harry Potter? Haha. NÀr jag var yngre lÀste jag allt, tills JK Rowling dök upp och försörde böcker för mig haha. Senast jag lÀste var Therese Lindgrens Ibland MÄr Jag Inte SÄ Bra. 

19. Dansar du i bilen? Nej för min sambo spelar jÀttedÄlig musik i bilen, haha!

20. Vad var det senaste du krafsade ner pÄ ett papper? Information om nÄgra grejer jag skulle in pÄ lagret och hÀmta!

Listan snodde jag frÄn Molly!