W E D N E S D A Y

Åh igĂ„r var jag hemma sĂ„ himla sent sĂ„ jag kom aldrig ivĂ€g till gymmet! Kaninerna var sĂ„ gosiga och glada över att jag var hemma sĂ„ jag kunde inte med att gĂ„ ifrĂ„n dem igen. Körde lite abs och booty hemma i vardagsrummet istĂ€llet. Brukar vara sjukt sĂ€mst pĂ„ det men det blev faktiskt riktigt bra igĂ„r, kĂ€nner en liten trĂ€ningsvĂ€rk i rumpan nu! 

Och idag Àr jag bara sÄÄ trött för jag missade sÄ mycket sömn igÄrkvÀll. Satt och redigerade en vlogg som jag filmade i mÄndags och fastnade helt och totalt. Det Àr sÄ himla roligt, och jag tror att detta blir en rolig vlogg ocksÄ! Just nu Àr den uppe i 17 minuter haha och jag kan inte alls avgöra vad som bör klippas bort eller behÄllas! Men nÄvÀl, jobb först och sedan klippa vloggar. Fast idag ska jag faktiskt hÀnga med lillasyster en stund efter jobbet, tjoohoo!
#1 - - Mikaela:

HemmatrÀning funkar det ocksÄ :)

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag tycker att hemmatrĂ€ning Ă€r roligare Ă€n gym ;) Årets skolavslutningsklĂ€nning Ă€r frĂ„n VILA :D

Svar: Jag har svÄrt att koncentrera mig hemma, samt att det Àr svÄrt att utvecklas hemma. Men det funkar nÄgon gÄng dÄ och dÄ ^^
Bunny