T.U.G.G

AlltsĂ„Ă„Ă„ idag Ă„kte vi ut pĂ„ stan för att Ă€ta lunch eftersom det Ă€r sĂ„ lungt och skönt pĂ„ kontoret i och med att alla förĂ€ldrar Ă€r i skolan och fĂ„r sommarlov med sina barn. NĂ€r man fĂ„tt sommarlov sĂ„ firar man tydligen det med att gĂ„ ut och Ă€ta och tydligen sĂ„ skulle alla i denna stan till just den restaurangen vi kĂ€mpat sĂ„ lĂ€nge med att ta oss ivĂ€g till, helt Ă€rligt, vi har pratat om att Ă€ta hĂ€r i flera mĂ„nader. Vi köade i en halv timme och sedan visade det sig att för att ens fĂ„ bestĂ€lla mat var man tvungen att ha hittat en sittplats först (konstigaste restaurangidĂ©en?), vi sa att det hade vi, vi skulle ju Ă€ndĂ„ behöver vĂ€ntar ytterligare fyrtio minuter pĂ„ vĂ„r mat. Som tur var hade vi rĂ€tt, efter en kvarts vĂ€ntan fick vi ett bord, och ytterligare trettio minuter senare hade vi fĂ„tt vĂ„r mat. Och det var SÅ jĂ€vla gott!
 

Jag bestÀllde en burgare som hette Smokey Vegan; Oumph, picklad rödlök, sallad och tomat, ifraiche + mixade pommes, det vill sÀga vanliga pommes och sötpotatis pommes. FOOD HEAVEN!
#1 - - Jag Àr inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

sÄ gott

Svar: Mycket! ^^
Bunny

#2 - - Asylmamma:

Åh vad gott det ser ut😍 Hamburgare kan ju inte bli fel đŸ‘đŸ»

Svar: Eller hur! ^^
Bunny

#3 - - Svatantrya:

ÅÄh vi Ät ocksÄ dÀr igÄr fast sent pÄ kvÀllen. Vegan-burgaren var sÄÄÄÄ god! Och jag blev sÄ jÀvla mÀtt att jag ville spy. haha

Svar: SÅ GOD, jag Ă„t allt. Brukar inte göra det, jag Ă€r ganska petig haha!
Bunny

#4 - - Annaaaanas:

Vill ocksÄ Àta dÀr, har inte hunnit testa det Àn!

Svar: Vi kan gĂ„ dit nĂ„n gĂ„ng! Vi tar med boizen!!! :D :D ❀
Bunny