T O R S D A G

Gomorron! Idag är det äntligen lite varmt och soligt igen och dagen till ära valde jag leggings till min outfit. Bra jobbat Bunny! I övrigt skulle jag vilja säga att jag mår bra idag, men jag vet inte, jag har nån knäpp såndär ångestgrej som jävlas med mig just nu. Svårt att andas liksom och orolig i kroppen. Det är nog lite stress tror jag, det har varit mycket på jobbet och hemma de senaste dagarna. Idag ska jag faktiskt baara städa. Skulle vilja gå och träna, men nej jag tror jag kommer lägga det till helgen. Städa och skapa lite ordning hemma är prio ett just nu! 
#1 - - Mirano:

Det kanske kan ha med vädret att göra också? Jag vet i alla fall att allt det här gråa och mörka som varit har påverkat mig enormt.. :s
Men jag hoppas att du fortsätter må bra nu ett tag! <3

Svar: Jaa... supertrist väder. Som vanligt lagom till midsommar!
Bunny