O N S D A G

Heeeej kompisar! Hur mÄr ni? AlltsÄ det Àr sÄ mycket pÄ jobbet just nu, det Àr sÀmst för jag hinner typ inte med nÄgonting! IgÄr fick jag springa till dansen, och idag hann jag inte över huvudtaget. Snart semster, snart semester! 
 
Saknar att hÀnga hÀr med er! Jag lovar mer mat, mer recept, mer roliga outfits och mer kaniner nu pÄ semestern! FÄr liksom börja om igen. Jag hoppas att inspirationen kommer igÄng nÀr jag fÄr vara lite ledig!

Nu Àr det dÀremot redan onsdagkvÀll. Det blev ingen Anna-date idag eftersom jag har nytt kvÀllschema sÄ att sÀga och skulle trÀna idag, men inte ens det hann jag med. Fem minuter innan dansen började gick jag frÄn jobbet, sÄdÀr bra jobbat Bunny! 

Men nu Àr jag hemma i alla fall! Jag hann precis in pÄ posten och hÀmta lite paket innan de stÀngde, sÄ det var ju bra jobbat i alla fall! Och fÄtt stÀdat lite och mysa med kaninorna. Fast dom vill mest vara med varandra nu förtiden, jag duger bara nÀr höet Àr slut haha! 
 
Tog en lÄÄng dusch efter all stÀdning, och alltsÄ jösses, jag har sÄdan trÀningsvÀrk efter gÄrdagens polepass att jag kunde knappt klÀ av mig nu ikvÀll, heeeelt galet! Och nu sitter jag hÀr med en mudmask! Jag har gjort guacamole och nachos ocksÄ för det tycker jag att jag förtjÀnar men masken stelnar sÄ sjuukt mycket att jag kan inte öppna munnen haha, sÄ nu sitter jag bara och tittar pÄ maten haha!
 
ÄÀÀnyways, jag hoppas att ni har det bra! Ska försöka blogga lite bĂ€ttre, lovar!Â