M Å N D A G

Det är inte bara mina hormoner som jag känner är i obalans, hela allt är i obalans just nu. Jag har den senaste tiden varit så dålig på att komma i tid till jobbet på mornarna. Det har förstås att göra med att jag är ensam hemma och måste ta hand om både mig själv och två fluffiga bebisar, och det gör ju såklart att min vanliga struktur rubbas. Inbillar jag mig bara att mina hormoner är upp och ner? Är jag kanske bara lite stressad igen? Om en vecka ska jag i alla fall på återbesök hos läkaren efter min senaste operation, och jag hoppas jag kan få svar på alla mina frågor då, varför är jag upp och ner och varför gör det ont på ställen som jag inte ens viste att jag hade?

Men nu är det en annan måndag! Framför mig har jag en kort och fullbokad vecka! Det känns superduperskönt så kommer jag knappt hinna med att märka att Mr Handsome inte är hemma. Och så avslutar vi veckan med Midsommar! Ni håller alla tummar och tår så att det blir varmt och fint väder va? ^^ 
#1 - - Annaaaanas:

Fin tjej!

Svar:
Bunny