CROCHET F R I Y A Y

Heej godmorgon fredag! Åh älskar verkligen fredagar! Det blir sådan himla skillnad på alla man möter, bara för det är fredag, i love it! Idag är en extra bra fredag eftersom att Mr Handsome kommer hem efter att ha varit borta sedan söndagkväll! 

Dagen till ära har jag på mig en så sjuuukt fin klänning med virkad spets. Jag ska försöka ta outfitbild senare i eftermiddag! I eftermiddag ska jag dessutom göra en rolig grej för youtube som jag längtar efter! Det har med mat att göra, haha! Ni får se så småningom helt enklet! Nu jobb!
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

den lilla biten som syns ser ju toppen ut <3 :D Sååå rart och coolt att kombinera med dödskallesjal! :)

Svar: Jaa, såg sjalen imorse av en slump då jag letade efter något annat, så länge sedan jag använde den! ^^
Bunny