T O R S D A G

Idag har den hĂ€r lilla blekfisen varit pĂ„ stranden! Faktum Ă€r att jag Ă€r precis lika blek som innan jag satte rumpan i sanden och jag badade inte en endaste gĂ„ng, det var pĂ„ tok för kallt i vatten. Men jag tycker om att vara pĂ„ stranden och vid havet i alla fall och jag tycker faktiskt att semestern mĂ„ste innehĂ„lla minst en stranddag! Mr Handsome gjorde dessutom SÅ goda strandsmörgĂ„sar som han packade ner till mig, sĂ„ gollig kille! 

Nu sitter jag hÀr hemma i skuggan och funderar pÄ om jag ska slÀpa mig ivÀg till gymmet dÄ mr Handsome kommer hem frÄn sin springtur. Jag kÀnner mig lite matt efter all sol och har extremt ont i huvudet. SÄ det Àr kanske att ta i att gÄ och gymma dessutom? Vi fÄr se! 

Hur det har gÄtt med vÄrt lÄs undrar vi? SÄdÀr! Vi Àr fortfarande inlÄsta. Dock kommer nog lÄssmederna kunna slÀppa ut oss bÄda imorgon, klockan halv Ätta pÄ morgonen... jippie! 
#1 - - Clara:

Åh vad mysigt! <3 Jag har faktiskt (vĂ€ldigt nyligen) börjat uppskatta att vara vid stranden. Har tvingat badkrukan i mig att bada och jag har nĂ€stan vant mig vid kĂ€nslan av att ha solkrĂ€m pĂ„ kroppen. Än sĂ„ lĂ€nge tycker jag mest om att sitta pĂ„ en filt i sanden, lyssna pĂ„ musik, spela kort och picknicka men bara det Ă€r woooow med tanke pĂ„ hur rastlös jag Ă€r.

Svar: Jag Àr ocksÄ himla rastlös av mig haha, det fÄr rÀcka med en dag! Det Àr skönt nÄgra timmar, men sedan mÄste jag dÀrifrÄn :P
Bunny