T I S O N S D A G

Alltsååååh om det inte är bloggen som inte vill fungera så är det något annat, idag har jag inte lyckats samarbeta med min telefon och kunnat lägga upp bilder här, samtidigt som det har varit full fart hela dagen. Jag som tänkte göra en nystart och boosta bloggen under semestern då jag skulle ha maaaasssor av tid. Jo tjena. 

Idag har vi pysslat här hemma och spikat upp en massa tavlor! Och så har vi köpt lite nya växter till balkongen och det har blivit sååå mysigt. Sen har jag sovit på soffan haha, och nu är klockan mitt i natten och det är inte ens tisdag längre. Såhär ser det i alla fall ut hos oss just exakt nu klockan fem över ett natten till onsdag: 

Fina och mysiga tavlor lite varstans på väggarna här och nya fräscha gröna blad och blinkande lampor på balkongen. Suuupermysigt! Nu har jag dock krupit ner i sängen och ska kika på lite mer youtubevideos tills jag somnar. Imorgon har jag INGA planer och ska verkligen väcka bloggen till liv igen! Tjingeling, ses om en stund! 
#1 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så härligt att få upp lite tavlor på väggarna :)

Svar: Ja, det var verkligen på tiden haha, vi har bott här i ett och ett halvt år haha!
Bunny