S Ö N D A G

AlltsĂ„ nĂ€. Jag Ă€r pĂ„ sĂ„ dĂ„ligt humör idag och har liksom tĂ€nkt och tĂ€nkt och tĂ€nkt pĂ„ vad jag ska blogga om idag men inget kĂ€nns pepp! Är sĂ„ dĂ€r tjurig och full av PMS ni vet... blĂ€. Det Ă€r en grĂ„ och regnig sista semesterdag, Ă€ven det kĂ€nns supertrist. 
 
Hade planer pÄ att gÄ upp tidigt sÄ att jag kommer i sÀng tidigt och klarar av att gÄ till jobbet imorgon, men jag kom inte upp förÀn nio. DÀrefter gick jag och trÀnade och dÄ fick jag för mig att det var dags att öka vikterna men kan ju sÀga som sÄ att det inte var rÀtt dag för det haha. Men jag fick ju trÀnat i alla fall! 


Vi har i och för sig bara spenderat denna söndagen med att tvÀtta, och nu ska jag strax laga lite mat. Söndagar Àr egentligen de trÄkigaste blogg-dagarna, tycker jag för egen del. Vi fÄr se om jag fÄr lite energi efter middagen och hittar pÄ nÄgot! Annars hoppas jag ni har en mycket bÀttre dag Àn vad jag har! 
#1 - - Sofié :

Men Ă„h den lilla flĂ€cken pĂ„ nosen 😍😍