L Ö R D A G

Hej! Hur har ni det? Jag har det sÄdÀr, helt Àrligt. AlltsÄ det har verkligen varit sÄ himla mycket nu den senaste veckan. SÄ dÄlig timing av mig dessutom att planera in semester mitt i ett arbetskaos och dÄ helt enkelt hinna avsluta och lÀmna över arbete till kollegorna som Àr back up dÄ jag Àr borta. Jag satt kvar lÀnge pÄ jobbet igÄr och fick ÀndÄ fortsÀtta dÄ jag kom hem. Eller försöka i alla fall. Det Àr nÄgot tokigt med min inloggning pÄ min laptop sÄ nu behöver jag nog in till jobbet i alla fall för att lÄsa upp den. 

GÄrkvÀllen resulterade i en panikÄngest kvÀll. Jag var sÄ himla trött och kunde liksom bara inte sluta grÄta. Och jag kÀnner mig liksom helt matt idag. SÄ idag blir allting bara paus. Det Àr min första semesterdag och vÀdret Àr lika grÄtt och trist och blött och kallt som de varit de senaste tvÄ veckorna och det gör mig lite deppig just nu. Idag tÀnker jag se tusen filmer, Àta jÀttemycket mat och stjÀla tusen pussar frÄn min sambo och mina kaniner och bara försöka slÀppa all stress! 

Om nĂ„gon av er inte vet vad ni ska Ă€ta till middag idag vill jag tipsa om den hĂ€r lilla wooken jag gjorde förra helgen! Supergod med broccoli, rödkĂ„l och sojabönor, bönpasta, minimajs, cashewnötter och jĂ€ttemycket sesamfrön! Stekte upp all grönsaker i kokosolja och lite riven ingefĂ€ra samt vitlök, och blandade sedan i den kokta pastan i wookpannan tillsammans med bĂ„de kinesisk soja, samt Teriyaki Sesame Soja! SÅ GOTT!

Det var allt jag hade att bjuda pÄ idag. Nu ska jag ÄtergÄ till soffan! Vi hörs imorgon igen, puss Ä kram! 
#1 - - Clara:

Åh, det ser supergott ut! Tack för inspirationen!

För övrigt vet jag hur det Àr att ha panikÄngest (och psykisk ohÀlsa i allmÀnhet). Jag vet hur mycket det suger, hur rÀdd man Àr och hur utslagen man blir efterÄt. Det kanske inte hjÀlper dig att jag ocksÄ har det men jag ville att du skulle veta att du inte Àr ensam. <3

Svar: Usch och fy ❀ Jag har som tur Ă€r inte panikĂ„ngest attacker sĂ„ ofta lĂ€ngre som jag hade för nĂ„gra Ă„r sedan, men fasen alltsĂ„, hur mĂ„nga man Ă€n haft sĂ„ vĂ€njer man sig aldrig.
Kram! ❀
Bunny

#2 - - Svatantrya:

<3 Ingen tackar en för att man sliter ut sig. Du har gjort vad du kan och om saker gÄr Ät helvete Àr det helt simpelt nÄgon annans problem. Om det ens Àr ett problem. Vi tenderar att se problem i arbetet och pengar och fan och hans moster och kusiner hela tiden nÀr det faktiskt finns betydligt viktigare saker att bry sig om. Ta hand om dig <3 Kram!

#3 - - Svatantrya:

<3 Ingen tackar en för att man sliter ut sig. Du har gjort vad du kan och om saker gÄr Ät helvete Àr det helt simpelt nÄgon annans problem. Om det ens Àr ett problem. Vi tenderar att se problem i arbetet och pengar och fan och hans moster och kusiner hela tiden nÀr det faktiskt finns betydligt viktigare saker att bry sig om. Ta hand om dig <3 Kram!

Svar: I guess! Ibland blir man bara sÄ uppe i det! SÄ mycket jag kÀnde för min egen skull att jag ville avsluta samt förbereda inför att jag kommer tillbaka om tvÄ veckor. Mina intensivaste perioder Àr alltid jul och sommar. Jag borde ha sommarlov i mars och jullov i oktober, haha!
❀ ❀ ❀
Bunny