JUST NU

Vad gjorde du igÄr? Jobbade och sedan hoppade jag över dansen och gick till gymmet istÀllet! 

Vad gör du idag? Jobbar och sedan gÄr jag pÄ kalas och kramar min familj!

Vad har du pÄ dig idag? En mörkröd tjusig liten klÀnning frÄn Nelly.

Vad Ät du till frukost? Idag lyxade jag till det med en banan, hallon och mango smoothie efter en vecka med gröt.

Vad blir det för middag idag? Oh papi ska grilla till oss, och det blir paprika, zucchini och majs pÄ grillen tror jag!

Dagens ha-begÀr? Det lilla mensmonstret vet inga grÀnser och behöver exakt allt idag! En kladdkaka, en massagestol och tre vÀrmekuddar, tre stycken china boxar med vegetariska vÄrrullar och jordnötssÄs, kaninpussar och eventuellt lite chips ocksÄ. Ska jag fortsÀtta? 

Dagens fundering? Idag funderar jag pÄ varför jag inte bara plockade bort hela livmodershelvetet pÄ en gÄng nÀr de vÀl var dÀrinne och rotade. My stomach hurts!

Vad lyssnar du pÄ idag? Just nu Àr det vÀldigt mycket Lana Del Rey. 

Vad ska du göra i helgen? Åh ingenting tror jag. Funderade vĂ€l ett tag pĂ„ 90-tals festen men jag har Ă€nnu inte hittat nĂ„gon att gĂ„ med, och Ă€r sĂ„dĂ€r lockad att gĂ„ sjĂ€lv i regnet dessutom!

 A dress to macth my mood today haha!
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag har svÄr PMS just nu, sÄ jag lÀÀÀngtar efter mensmonstret. Jag Àr jÀmt sugen pÄ kladdkaka dock, och en massagestol vore helt okej ocksÄ ;)

Svar: I feel ya! Grejen Àr att mensen hade gÀrna fÄtt vara över ungefÀr en minut efter att den kommer HAHA!
Bunny