W H A T

GodkvÀll mina vÀnner! Hoppas ni har haft en bra onsdag! Jag försöker hÄlla peppen uppe hela tiden men kÀnner mig sÄ j*vla lÄg. Det kÀnns som att det inte finns nÄgot slut pÄ den hÀr negativa viben som har nÀstlat sig in i det hÀr Äret? KÀnner mig sÄ arg och frustrerad och ledsen hela tiden! Allt gör mig sÄ himla irriterad. Mer Àn vanligt (som ni kanske uppfattat pÄ mitt inlÀgg jag skrev tidigare idag, haha) Att fÄ reda pÄ att man Àr sjuk Àr ju inte det mest amazing thing att fÄ veta i början pÄ ett nytt Är. Inte att Donald Trump blir president heller. Fatta sÄ mycket han redan har sabbat för vÀrlden, pÄ mindre Àn en vecka?!

ÄÀÀÀnyways, for ivĂ€g lite hĂ€r haha, det var egentligen inte alls det jag ville prata om. Tog mig ivĂ€g till mitt lokala gym ikvĂ€ll. Drar mig verkligen för att gĂ„ dit nu. Det Ă€r sĂ„ litet och sĂ„Ă„ mycket folk just nu. Folk som inte ens gör nĂ„got? SmĂ„ tjejer i mitt fall som gĂ„r dit i grupp och okuperar alla trĂ€ningsbĂ€nkar som om de satt pĂ„ vĂ€rldens mest avslappnande cafĂ©, bara för att prata och sörpla pĂ„ en frĂ€sch drink. 
 
TrÀngde in mig i ett hörn efter att ha kommit Ät en crosstrainer för lite uppvÀrmning och sedan var det booty-burn pÄ schemat. Ville bara dÀr ifrÄn sÄ gav mig pÄ ett kort men intensivt pass. Squats med tyngre vikter Àn vanligt, samt tyngre deadlifts, höftlyft med gummiband och sedan brÀnde jag av med clamshells (nya favvon!) pÄ slutet.
 
Och nu sitter jag hĂ€r och lĂ„ssas allt Ă€r tip top. What else can you do. För rĂ€dd för att tĂ€nka annat. Är helt övervĂ€ldigad av Trump. Kan inte hantera det. Äter gröt och Ă€pple och gosar med min kanin. Allt som funkar nu för tiden. Hoppas pĂ„ en bĂ€ttre dag imorgon, kanske att nĂ„gon sĂ€ger att Trump bara Ă€r ett skĂ€mt! 

Hoppas inte detta inlÀgget framstÄr som sjukt negativt och sÄ vidare. Det Àr inte sÄ jag menar. Eller kanske. Haha. Fasen alltsÄ... sÄ mycket kÀnslor hela tiden!! Godnatt!
 
#1 - - Saga:

Fy fasen, jag hatar ocksÄ det dÀr. Att folk ockuperar gymmet utan att "trÀna". Det gör mig sÄ frustrerad!

Svar: Verkligen! FÄr verkligen stÄ emot att kommentera det haha! Vill alltid bara "men kan ni inte gÄ och prata nÄgon annanstans?" XD
Bunny

#2 - - Mirano:

Det lÄter himla drygt med folk som inte trÀnar medan de Àr pÄ gymmet? Jag har haft ganska mycket tur med det faktiskt. kanske beror det pÄ att det inte riktigt finns plats med att bara sitta och göra ingenting dÀr jag trÀnar? :P

Sen kÀnner jag lite samma gÀllande USAs nya president, det Àr helt sjukt hur mycket skada EN person kan göra. Jag mÄr illa bara jag tÀnker pÄ det, usch! :(

Svar: Finns verkligen inte plats hÀr heller, de ockuperar bÀnkarna man ska trÀna pÄ >.< Blir sÄ himla sur. Folk stÄr liksom bara bredvid och vÀntar dessutom... SÀg ifrÄn va fasen haha
Bunny