DINNER SOME OTHER NIGHT

SĂ„ tredje kvĂ€llen spenderas pĂ„ hotellrummet. I dag fick jag inte ens i mig middag eftersom supermarket inte ens har öppet pĂ„ söndagar(!?). Äter peanutbutter smörgĂ„sar och tĂ€nkte se ett avsnitt pĂ„ en serie sĂ„ jag slappnar av lite. Imorgon Ă€r det SHOW TIME! 

I brist pÄ annat sÄ tÀnkte jag dela med mig av lite bilder frÄn en helt amazing middag vi Ät för nÄgra dagar sedan! Mina gulliga buddies hÀngde med pÄ en vegansk restaurang som heter Flax & Kale! Jag menar look at this:


Jag bestÀllde in en lasange pÄ zucchini, tomat, pesto, cashewsÄs och god knows what. Det var sÄ delicious sÄ jag höll pÄ att ramla av stolen.

Resten av gÀnget bestÀllde in en massa olika burgare! 

Jag avslutade middagen med dessert, detta skulle vara nĂ„gon coco chai chia, sĂ„ jag fick för mig att det var som en pudding, men det var mer som en soppa? I botten var det mangopurĂ© sĂ„ oavsett konsistens sĂ„ var den god! Rekommenderar verkligen stĂ€llet!Â