HEJ!

Hej hej hej hej hej! Jösses vilka dagar! I onsdags sÄ var det sÄnt himla kaos pÄ jobbet men vi hann med till slut i god tid innan deadline! GÄrdagen föll i samma tempo, dock pÄ flygplatsen! IgÄr flög vi till Berlin, en flygresa som varar i ungefÀr 30 minuter frÄn Köpenhamn, men pga av dÄligt vÀder nÄgonstans pÄ vÀgen satt vi fast ombord pÄ flygplanet pÄ Kastrup i totalt tre timmar innan vi klev av i Berlin! Det gjorde oss sÄ galet försenade sÄ vi hann inte med nÄgonting igÄr egentligen! Min frukost Ät jag vid sju och nÀsta mÄl dÀrefter var klockan sex pÄ kvÀllen! 

Onsdag: allting packat och klart och lastat redo att köras till Berlin!
 
Torsdag: Àntligen framme vid mÀsshallen i Berlin.

Torsdag: middag pÄ en japansk restaruang med fem kollegor!

Torsdag: lÀngtan efter att krypa ner i den hÀr sÀngen för Ätta timmars sömn efter flera dagars hÄrt arbete <3
 
Fredag: pÄvÀg ut pÄ Àventyr i Berlin!
 
Fredag: Som jag har lÀngtat efter denna frukost buffén sedan förra Äret.
 
Imorse for vi ivÀg snabbt till lagerlokalen dÀr vÄra grejer förvaras inför mÀssan och precis innan de skickas tillbaka till oss, och nu Àr vi ute i mÀsshallen. Snart dags för lunch! Det kommer bli en ljuvlig stund med öldrickande japaner och deras stora tyska steaks, hoho! Talk to you latero! 
#1 - - borntolose.blogg.se:

Berlin <3 <3

#2 - - Abra:

Hoppas det gÄr sÄÄ bra för er!

#3 - - Olivia:

Hej fina Bunny! Har stalkat din underbara blogg i mÄnga Är men aldrig kommenterat av nÄgon anledning men 3 datorer senare sÄ Àr du fortfarande en flik i mina favoriter. Funderar lite, det kÀnns som att du har lyckats "jobba upp" dig sÄ otroligt mycket under dina Är hos Sony, och utan högskoleutbildning om jag förstÄtt det rÀtt? Hur har du gÄtt till vÀga? Har jobbat pÄ samma företag i 7 Är snart och har fortfarande slavschema, fick 80% anstÀllning pÄ tillsvidare efter 5 Är och dÄlig lön för det arbete jag faktiskt utför som ÀndÄ blivit mer och mer arbetsledande för varje Är som gÄr, en Kollega fick nu 80% pÄ vikariat trots att jag haft 20% pÄ vikariat utöver min anstÀllning hela vÄren. KÀnner mig vÀldigt utnyttjad och tagen för givet men Àr dock i en helt annan bransch Àn din. NÄgra tips? Tack för en underbar blogg!