BLOODY RED VELVET

Har vi pratat nÄgot om mitt senaste vÀsk-köp? Jag tror inte det va? Jag Àlskar vÀskor i den hÀr storleken dÄ jag Àr ute pÄ jobb. Man fÄr plats med mobiltelefoner, plÄnbok, vloggkamera om man skulle vilja och diverse smÄprylar som lÀppstift, nycklar och sÄ vidare.

Jag hade en svart sÄn hÀr boy bag tidigare men med magnetlÄs, vilket tyvÀrr sÄklart gick sönder vid MWC i vÄras. Det var ju bara till att leta efter en ny! Denna hittade jag pÄ Nelly för ungefÀr fyrahundra kronor och det tyckte jag var lite mer vÀrt eftersom det Àr ett vridbart lÄs! Mycket bÀttre Àn magnet! Och hur fin Àr fÀrgen? Det hÀr Àr sÄÄÄÄ min höstfÀrg i Är! 
#1 - - borntolose.blogg.se:

Älskar verkligen fĂ€rgen!

Svar: Verkligen den finaste fĂ€rgen just nu! ^^ Önskar mig en stickad tröja, eller kanske en fluffig halsduk i den fĂ€rgen till hösten! Miiiiih <3
Bunny