M O N D A Y

Helt Àrligt alltsÄ, nÀr kommer vÄren? April fÄr fasen ta slut nu sÄ man inte lÀngre kan skylla pÄ "aprilvÀdret". Jag vill inte ha mer regn och storm och snö och sol omvartannat som gör att temperaturen hela tiden ligger pÄ fyra grader. Jag vill ha strÄlande solsken och i alla fall femton grader sÄ jag slipper sitta fast i alla extra jackor och tjocktröjor och halsdukar, jag vill ha ballerina skor och lÀtta, bekvÀma jackor!
 
Sitter och fryser pĂ„ jobbet nu framför youtube och vĂ€ntar mest pĂ„ att posten ska komma med en massa paket till mig sĂ„ jag fĂ„r nĂ„got att sysselsĂ€tta mig med under dagen. Vi har en svacka i ungefĂ€r en vecka till innan en ny arbetsvĂ„g drar in över oss sĂ„ vi knappt kommer hinna med att andas. GĂ€ller att chilla medan man kan, haha! Kika in lite senare vet jag sĂ„ ska jag dela med mig av en video, kul va?Â